sobota, 1 lutego 2014

Delikatna elegancja



Witam Was w ten zimowy , sobotni wieczór:) 

Dzisiejszy post będzie dotyczył dwóch nowych rzeczy które ostatnio udało mi się wykonać. Postanowiłam, że większość biżuterii, którą tworzę będzie dotyczyć ozdób do włosów... Każda kobieta lubi od czasu do czasu mieć coś wpiętego w swoją fryzurę;-) coś co zmieni trochę jej wizerunek albo doda elegancji.

Myślę, też o tym aby wykonać dla Was dużo fajnych szkatułek czy ozdobnych pudełek w których można przechowywać biżuterię…Efekty będziecie mogli zobaczyć niedługo na blogu. 

Oto wyniki mojej inspiracji:)

Pierwsza gumka do włosów ma kolor beżowo - czarny. Użyłam do jej wykonania sznurków sutasz zakupionych w pasmanterii w jednym z Krakowskich centrów handlowych.
Koraliki są z mojej starej biżuterii, której chciałam nadać nowe życie:-)
Gumka bardzo efektywnie wygląda w świetle nocnym, koraliki mienią się pod wpływem światła.

Mam nadzieję ,ze Wam się podoba;-)






Druga ozdoba do włosów ma odcienie koloru niebieskiego oraz bieli. Nawiązuje do zimowej aury za oknem. Myślę, że pasuje do każdego rodzaju włosów, zarówno ciemnych jak i jasnych.
Tworzywo z jakiej została wykonana jest identyczne jak w pierwszej ozdobie.Dodałam do niej koraliki koloru czarnego, niebieskiego oraz miętowego aby przełamać trochę dwa dominujące kolory.




A oto zdjęcia ozdób na włosach:







Pozdrawiam serdecznie;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz