wtorek, 2 września 2014

Konkursowo;-)

Witajcie;-)

W dzisiejszym poście mam dla Was kolejną  porcję nowej biżuterii oraz konkurs;-)
Tym razem wykonałam niebiesko-beżowe kolczyki.
Kolczyki wykonane są technika sutasz.






Mam dla Was również konkurs.

Chciałabym podziękować Wam za to, że jesteście i zawsze mogę liczyć na ocenę swoich prac.

Aby wziąć udział w konkursie trzeba zostać moim obserwatorem oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe:

Jakie jest  Wasze ulubione miejsce na spędzanie wakacji?

Odpowiedzi proszę zamieszczać w komentarzach;-)


Czas trwania konkursu: 02.09.2014-30.09.2014 
Wyniki ukażą się w jednym z postów.

Zapraszam też na moją nową stronę na fb:

https://www.facebook.com/bizuteriasutaszaniko?ref=hl

Mam nadzieję, że Wam się spodoba;-)

Do wygrania jest zestaw kosmetyków ,  kolczyki zamieszczone w tym poście oraz piękne i delikatne  kolczyki z firmy I am.



Serdecznie zapraszam oraz pozdrawiam;-)





32 komentarze:

  1. Idealne studenckie wakacje:
    Zamiast notatek z wykładów na poprawkę od których mam już czkawkę
    - przewodników po Europie sterta, które ledwo udźwignąłby sherpa.
    Zamiast stresu wrześniowej kampanii i oczekiwaniu w jakim humorze będą dziekani
    - beztroskie szukanie na wrzesień taniego lotu by nie mieć potem finansowego kłopotu.
    Zamiast telefonów od mamusi z kontrolą postępów w nauce nad książkami
    - wesołe "co tam słychać" i "jak się pływa nową deską w oceanie z takimi falami?"
    Zamiast dusznego pokoju pustego akademika i znienawidzonego budzika
    - apartament z prywatnym basenem w hotelu z gwiazdkami
    tyloma ile jest ich na niebie latem czasami.
    Zamiast wiecznej wakacyjnej walki o przed nazwiskiem trzy litery
    - podróż życia, po której przez cały rok nie znika uśmiech szczery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim miejscem na spedzanie wakacji jest wioska bagrowo gdzie urok miejsca zwala z nóg. Czas staje w miejscu. Piekne jezioro, pola do okoła. Cisza spokój ani jeden samochod nieprzejedzie ulicą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym miejscem na spędzanie wakacji jest morze. Słoneczko świeci, można się poopalać, piasek, woda. Czego chcieć więcej? A no tak, jeszcze jedzenie i picie :D Oprócz morza lubię też poleniuchować w domu. Pograć na Playstation, poleżeć z chłopakiem i się powygłupiać, pospać do 12 :) Ogółem spędzić wakacje mogę wszędzie, tylko zależy z kim :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym miejscem na wakacje są Mazury , piękne jeziora krajobrazy i ten nieziemski klimat : ) Można się zakochać do tego wiele miejsc do zwiedzania i dla tych co lubią przyrodę i dla tych co lubią historię : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym miejscem na spędzenie wakacje jest zawsze to miejsce, gdzie są moi przyjaciele, czyli tak naprawdę najważniejsze jest z kim a nie gdzie :)
    Obserwuję jako Justyna Pezdek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to mało oryginalne, ale wakacje ( jak do tej pory ) najbardziej lubię spędzać w domu. Razem z moją rodzinką zawsze znajdziemy jakieś ciekawe zajęcie. Grill, ognisko, siedzenie do późna w miłym rodzinnym gronie. Wspominanie dawnych czasów. Wspólne wycieczki do pobliskiego lasu czy wypad nad jeziorko. Dla mnie nie ważne gdzie, ważne z kim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Benia besia
    Idealnym miejscem na wakacje może być właściwie każde miejsce, o ile te wakacje spędzimy w ulubionym gronie przyjaciół czy rodziny chyba że jesteśmy typem turysty samotnika.
    Jak dla mnie idealne wakacje to relaks w ogrodzie na hamaku bądź leżaku, czy wakacje aktywne, kiedy mogę zwiedzać do woli, poznawać nowe miejsca i ludzi. Nie koniecznie musi być to wypad za granicę. U nas w Polsce jest mnóstwo pięknych i tajemniczych miejsc, które potrafią zachwycić. Kocham góry, szczególnie nasze polskie Tatry. Za każdym razem "ładuję" tam akumulatory i przywożę dużą ilość wspomnień w postaci zdjęć, pamiątek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulubione miejsce na wakacje? Właściwie ciągle go szukam :)
    Kocham małe(byle nie za bardzo) miejscowości nad jeziorem, blisko lasu. Zawsze panuje w takich miejscach niesamowity spokój, można się wyciszyć, zrelaksować. Powietrze jest rześkie i czyste, nie tak jak w mieście gdzie jest duszno, często wydaje się, że stoi ono w miejscu.
    Jest blisko do jeziora więc można się poopalać, blisko do lasu aby przejść się na małą wycieczkę, można przejść się po okolicznych miejscowościach jeśli ktoś lubi aktywny wypoczynek, a często jest to parę ładnych kilometrów :)
    Zachęcam (jeśli jest taka możliwość) do poznania się z sąsiadami, kiedyś z rodziną zebraliśmy w kupę ok. 10 domków na wspólną zabawę :)
    Zrobiliśmy grilla, puściliśmy muzykę i wszyscy dobrze się bawiliśmy. Dzieci biegały między nami i tańczyły jakieś wymyślne tańce, niedługo potem dołączyli dorośli. :)
    Nie potrzebowaliśmy wcale alkoholu i szalonych imprez.

    Myślę, że to było moje ulubione miejsce na wakacje, nie chodzi o konkretne miejsce ale o atmosferę, którą tworzą ludzie. :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Lubię: kiedy jest ciepło, mam wokół siebie przyjaciół i rodzinę, kiedy możemy cieszyć się słońcem, górami lub morzem, swoją obecnością, kiedy możemy zajadać się świeżymi owocami i warzywami, wieczorami pić piwko i śmiać się, za dnia możemy wędrować, albo zwiedzać, leniuchować, śmiać się, opowiadać dowcipy...a gdzie? to naprawdę najmniej istotne:) pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze moim ulubionym miejscem na spędzanie wakacji był dom rodzinny.
    Zawsze to do nas przyjeżdżała rodzina, albo do sąsiadów.. i potem zbieraliśmy się i myśleliśmy co tu robić :D
    Jak pamiętam, nigdy się nie nudziliśmy.. zawsze coś wykombinowaliśmy :) spacery, różnego rodzaju zabawy.. było extra :) chciałoby się wrócić do tych dziecięcych wspaniałych lat ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała wioska Sobole niedaleko Olecka. Daleko od drogi, spokój, brak łączności ze światem - kto nie chciałby chwili takiego relaksu? A do tego mnóstwo zwierzaków wokoło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam swojego ulubiona miejsca na spędzenie wakacji, dopóki rok temu nie wybrałam się w podróż na Majorkę. Tak magiczne miejsce, piękne i urokliwe jest nie do zapomnienia. Więc w tym roku powtórzyłam swoją podróż. Najbardziej lubiłam o zachodzie słońca siadać wysoko na skałach z widokiem na morze. Gdzie na plażę przyjechałam rowerem urokliwą ścieżką zdrowia. Polska też jest piękna i nie wątpię, że znalazłabym w niej swoje wymarzone miejsce na spędzanie wakacji, jednak dotychczas nie znalazłam tego miejsca. Może dlatego, że zbyt mało podróżuje po Polsce?
    Już niedługo na moim blogu pojawią się zdjęcia z tej pięknej wyspy. Z czasu, który spędziłam z moją ukochaną osobą... a może właśnie to tworzy klimat ulubionego miejsca na wakacje? Nie widok, nie kraj, nie pogoda tylko on? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje najchętniej spędzam na Kaszubach w domku nad jeziorem :)

    Zapraszam również na rozdanie na blogu:
    http://puella-eximia.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione miejsce na spędzanie wakacji to głusza na Mazurach lub Bieszczadach. Mały domek, jezioro, lasy, długie spacery z plecakiem, piękne widoki, kąpiele w stawie. Nie jestem fanką luksusów, pięciogwiazdkowych hoteli. Pełna wolność, natura, słońce i woda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim ulubionym miejsce na wakacje są kraje zagraniczne gdzie przez cały dzień jest gorąco, znajduję się piaszczysta plaża i błękitne morze. Wylegiwanie się na słońcu oraz obserwacją spokojnego morskiego życia to dla mnie coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione miejsce na spędzanie wakacji to dom, po prostu. Spokój i relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję na Google+ jako Rox P.
    Uwielbiam spędzać wakacje u mnie w ogrodzie za domem. Odpoczywa się tam zdecydowanie lepiej niż w jakiś turystycznych miejscach. Śpiew ptaków łączący się z szumem wiatru pośród gałęzi owocowych drzew... Rozkoszny cień dzięki drzewom czereśniowym... Mmmm.. :) Zawsze można jeszcze podjeść z tych drzew, a czereśnie uwielbiam. Poza tym wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Sama świadomość, że są wakacje sprawia, że jest cudownie! Zwłaszcza, że u mnie na wsi krajobraz letni jest piękny: złociste pola zbóż... Nigdy mi się to nie znudzi. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję na Google+ jako Rox P.

    Uwielbiam spędzać wakacje u mnie w ogrodzie za domem. Śpiew ptaków połączony z szumem wiatru pośród czereśniowych gałęzi, które dają rozkoszny cień... Coś wspaniałego! Zwłaszcza, że tu, na wsi, letni krajobraz jest przepiękny: złociste pola zbóż... Nigdy mi się to nie znudzi! :) Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Zdecydowanie wolę to niż wyjazd do jakiegoś turystycznego miejsca, gdzie niedługo masa ludzi przesłoni całe widoki. Polecam każdemu! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Google+ Mädchen aus dem All

    Najpiękniejszym miejscem na spędzenie wakacji jest moja rodzinna wioska. Jest to piękna turystyczna wioska położona nad pięknym jeziorem. Tutaj dzieją się niezwykłe rzeczy i spotyka sie niezapomniane osoby... i ogólnie jest pięknie.., wschody, zachody słońca nad jeziorem. Tego nie da się opisać, to trzeba przeżyć <3

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję blog jako: MonikaBistyga
    Moim ulubionym miejscem na spędzenie wakacji to zaciszna działka mojej babci , tam odzyskuje spokój i równowagę ducha.

    OdpowiedzUsuń
  21. ulubione miejsce na wakacje? co roku inne, na tym polega zabawa!
    obserwuje jako Zuzanna Śmiech

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim ulubionym miejscem wakacyjnym są góry. Można bez końca spacerować górskimi szlakami, wśród strumieni ze źródlaną wodą, lasów, delektując się świeżym powietrzem. Po wejściu na szczyt uwielbiam usiąść i patrzeć na wszystko z góry, piękne widoki.. Szczególnie kiedy na niebie są nie liczne chmury, wtedy mamy je pod stopami. Góry są piękne latem.
    Obserwuję jako Matka bloguje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim ulubionym miejscem na wakacje jest mój dom, nie jestem typem podróżnika :) Wreszcie mam czas na przeczytanie wszystkich zaległych książek i malowanie. Dla mnie wakacje do bardziej czas niż konkretne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie na wakacje przyciągają wszystkie "wodniste" miejsca. Kocham morze, a jeszcze bardziej kocham mazury. Uwielbiam spędzać upalne dni w wodzie i na wodzie. Pływanie, żeglowanie, kajaki - idealny sposób na odpoczynek dla mnie.
    (Obserwuję jako Karolina Pickering.)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim ulubionym miejscem na spędzenie wakacji jest działka. Takie proste, a jednak cieszy. Umieszczona na przedmieściach mojego miasta, jest ucieczką od codzienności. Dookoła są pola, cisza, słychać śpiew jaskółek. Czuję się tam jak niegdyś w dzieciństwie na wakacjach u dziadków na wsi. Ta działka jest moim azylem. Mam tam wszystko czego potrzebuje, by móc odpocząć wraz z mężem i córką. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję bloga jako: nr147
    odpowiedż :
    nigdy jeszcze nie wyjeżdżałam na wakacje, więc moim jedynym i w sumie też ulubionym miejscem jest mój dom i to co w jego pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) U mnie niezmiennie króluja góry. Czy to wakacje, czy weekendowy wypad w ciągu roku. Lubię wedrowki po gorach, lubie podziwiać przecudne widoki, pooddychać rzeskim gorskim powietrzem, czasem uciekać przed burzą, czasem spiec nos na szczycie, podpatrzeć dzikie zwierzeta i ptaki, posłuchać szumu górskich strumieni :) Cudowne wrażenia. Zwłaszcza Bieszczady. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje ulubione miejsce na spędzenie wakacji to góry.Bardzo lubie tam przyjeżdzać w lecie,kiedy wszystko jest takie piękne i malownicze.Teraz gdy mam mała córecze odwiedzamy te miejsca cała rodziną.To cudowne uczucie ,gdy przyjezdzało sie z kolezankami a teraz można tym widokiem podzielić się również z maleństwem,pokazac jej to wszystko co mi sie tak bardzo podoba.Nauczyc ja szacunku do przyrody i życia chwila bez pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Justyna Sz
    Moim ulubionym miejscem na wakacje jest polskie morze, uwielbiam Bałytk ponieważ co roku mnie zaskakuje, lubię odkrywać nowe plaże podróżując po naszym wybrzeżu. Mimo że woda zimna i poogoda nie zawsze dopisuje to nie wyobrażam sobie że na innych plażach jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe!

    Obserwacja za obserwację? ;)
    Daj znać w komentarzu i zacznij:
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń