środa, 1 października 2014

Turkusowo

Witajcie serdecznie

W końcu udało mi się zebrać, aby napisać tego posta;-)
Na wstępie chce Wam bardzo podziękować za udział w konkursie oraz za wszystkie komentarze.

Tym postem zamykam konkurs.Niedługo na blogu pojawi się ogłoszenie wyników;-)
Ten miesiąc minął bardzo szybko.
Odpowiedzi były bardzo różne i napewno wybiorę wypowiedz, która mnie najbardziej urzekła.

W tym miesiącu kolorem dominującym był granat oraz turkusowy.
Udało mi się stworzyć kolczyki, które ostatnio bardzo polubiłam i często mi towarzyszą.


Kolczyki prezentują się tak:
















Zapraszam Was również na mojego fb;-)

https://www.facebook.com/bizuteriasutaszaniko?ref=hl

Pozdrawiam Was serdecznie w to jesienne popołudnie oraz czekam na opinie co myślicie o kolczykach!;-)


2 komentarze: