poniedziałek, 12 stycznia 2015

Koronkowe nowości

Witajcie;-)

Po dłuższej przerwie wracam z  nowymi pomysłami.
Zmieniłam wygląd swojego bloga , już od dłuższego czasu to planowałam  i w końcu znalazłam trochę wolnego czasu.

Tym razem przychodzę do Was z koronkowymi nowościami.
Bardzo spodobały mi się kolczyki tego typu i postanowiłam wykonać kilka moich pomysłów;-)
Myślę, że taki typ biżuterii bardzo ładnie będzie wyglądał zarówno do codziennej stylizacji jak i eleganckiego stroju.

Serdecznie zapraszam.Ciekawa jestem czy Was się spodobają;-)

















Do następnego posta;-)


4 komentarze:

  1. Istne dzieła sztuki - gratuluje talentu !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo;-) Miło się czyta takie słowa.Również pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jestem pod wrażeniem :) Misternie wykonane prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję oraz pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń