wtorek, 25 lutego 2014

Szafirowe szaleństwo


Hej kochani:)

Dzisiaj na blogu mam kilka nowości oraz recenzję wydarzenia na którym byłam niedawno i o którym wspominałam w ostatnim poście..:)
Zaczną może od moich  nowości biżuteryjnych.
Od pewnego czasu zafascynowałam się szafirem oraz barwą pomarańczową:-)
Efektem tego uwielbienia są kolczyki:)
Mam nadzieję, że Wam sie spodobają.
Postanowiłam połączyć kolor pomarańczowy oraz czarny.
Wzór kolczyków powstał spontanicznie.Myślę, że będą ładnym dodatkiem do czarnej klasycznej sukienki jak i nieco odważniejszej pomarańczowej stylizacji:)




Ostatnio udało mi się odwiedzić jeden z krakowskich klubów gdzie organizowane było wydarzenie o nazwie Ciuchowisko.
Szczerze mówiąc polecam każdemu:)
Atmosfera była bardzo udana.Było dużo młodych, pozytywnych ludzi.Zarówno kobiet jak i mężczyzn.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie i to chyba było gwarancja sukcesu:)
Wydarzenie trwało dwie godziny.Podczas moich 30 minut które tam spędziłam udało mi się wyszukać trochę biżuterii oraz ubrań.
Z dodatków wykorzystam koraliki z których na pewno powstanie kilka nowych inspiracji:-)
Cieszę się, że ktoś wpadł na pomysł organizacji takiego spotkania.Można pomoc innym bo rzeczy które zostają oddane są potrzebującym oraz pozbyć się swoich niepotrzebnych rzeczy z których mogą skorzystać inni.

Zasady organizacji i wszystkie ważne informacje znajdziecie w poniższym linku:

 http://ciuchowisko.blogspot.com/

Mam nadzieję, że niedługo Ciuchowisko będzie organizowane po raz kolejny:)
Z chęcią się wybiorę:)







Pozdrawiam Was serdecznie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz