wtorek, 11 marca 2014

Niebieska laguna z nutką czerwieni;-)

Witajcie:)
Za oknem piękna pogoda  i mam dla Was kilka propozycji na pożegnanie zimy, której czas powoli się kończy:)
 Już nie mogę doczekać się wiosny a jeszcze bardziej słonecznego i ciepłego lata:-)
Dzisiejsze propozycje jakie dla Was przygotowałam to broszka oraz naszyjnik.

Broszkę można wykorzystać również jako spinkę albo nakładkę na gumkę do włosów. Z każdym kolorem wygląda efektywnie szczególnie gdy padają na nią promienie słoneczne:-)

Ostatnio dużo na moim blogu jest ozdób do włosów dlatego planuję trochę  urozmaicić biżuterie i skupię się następnym razem na jakiejś bransoletce:)
Broszkę wykonałam ja za pomocą sznurków sutasz oraz różnych koralików które ostatnio nabyłam:)




 Naszyjnik jest w tonacji czerwonej:)
Myślę, że idealnie pasuje do letniej sukienki:)
Mam nadzieję, że Wam się podoba:)


Planuje też wykonać jakąś wiosenną biżuterię a efekty będziecie mogli zobaczyć już niebawem:)
Zapraszam i do następnego posta:)
 
Pozdrawiam ciepło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz