środa, 26 marca 2014

Wiosenne inspiracje:)


Witajcie moi drodzy:)

Na zewnątrz zrobiło się słonecznie dlatego czas na wiosenny post:-)
Postanowiłam zainspirować się naturą i tak powstały dwie nowe spinki do włosów.
Wiosna to czas kiedy wszystko budzi się do życia.Robi się zielono i ogólnie człowiek ma więcej energii na różne pomysły.Strasznie lubię tą porę roku:)
Może też dlatego, że właśnie w tym czasie zaczynają kwitnąc kwiaty a jest to moja największa miłość jeżeli chodzi o kwestię natury:)
Podczas jednego z moich ostatnich spacerów zauważyłam pięknie kwitnące żonkile.Od zawsze lubiłam  te kwiaty i postanowiłam zrobić jakąś ciekawą biżuterie zainspirowaną właśnie nimi.
Tak też powstała  spinka do włosów w kolorze żółtym i zielonym.



Żonkile to kwiaty symbolizujące wiosnę ale nie tylko, to podobno międzynarodowy symbol nadziei, jedności z osobami cierpiącymi czy chorymi.

Oto spinka którą udało mi się stworzyć w ostatnim czasie:)






Myślę, że efektownie będzie wyglądać wpięta we włosy do jakiejś wiosennej stylizacji:)

Udało mi się stworzyć dla Was jeszcze jedną spinkę:)

 Zainspirowały mnie różowe tulipany:)
Te kwiaty też kojarzą mi się z wiosną:)

 





 A na koniec zestawienie dwóch spinek razem:)



Mam nadzieję, że dwie wiosenne propozycje Wam się spodobają:)

Pozdrawiam serdecznie i do następnego posta:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz