piątek, 28 marca 2014

Wiosenne pierscionki


Witajcie:)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym wiosenno-weekendowym wpisem.
Korzystając z okazji, że mam chwilę wolnego i zaczyna się weekend zaprezentuję Wam moje nowe pomysły na temat pierscionków.
Sam pomysł zrodził się z fascynacji jedna z nowych technik tworzenia biżuterii.
Technika nazywa się  beading.
Mam nadzieję, ze uda mi się nagrać przez weekend dla Was tutorial jak tworzyć takie pierścionki.
Nie jest to nic trudnego:)

Wystarczy trochę koralików, żyłka lub cienka nitka oraz trochę pomysłów i inwencji twórczej.
Wszystkie pierścionki można zakupić lub zamówić  na specjalne zamówienie.

Oto moja pierwsza propozycja:

Technika tworzenia pierścionka: Soutache.



Pierścionek jest bardzo lekki i dopasowuje się do dłoni.
W jeden z boków wpleciona jest złota nitka soutache, żeby przełamać trochę rutynę zieleni.





Kolejny  pierścionek jest  w barwie niebiesko-złotej.

Myślę, że idealnie  pasuje zarówno do letniej sukienki jak i również do bardziej eleganckiej stylizacji.









Zakonczenie tylnej częsci  pierscionka:




Myślę,że na dzisiaj to wszystkie moje propozycje dotyczące pierścionków.
Niebawem będzie kolejna część:)


Udanego weekendu i miłego odpoczynku:)

 Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz