wtorek, 15 kwietnia 2014

Kolejna seria wiosennych pierscionków:)

Witajcie:)

Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią wiosennych pierścionków.
Tak jak wspominałam wcześniej ostatnio zainspirowały mnie wyroby z różnego rodzaju koralików.
I tak właśnie powstały pierścionki.
Niestety nie miałam ostatnio dużo czasu na zrobienie dla Was wpisu ale dzisiaj się w końcu udało:)
Tak też prezentuję Wam moje najnowsze pomysły:)


Pierwszy pierścionek  jest wykonany technika Soutache.
 

 
Kolejne to splot drobnych koralików:



Inna wersja kolorystyczna:




Na koniec czarno-biały pierścionek:


Oto wszystkie moje propozycje na wiosenne pierscionki:)

Mam nadzieję,że Wam się podobają:)

Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. WOW. Nie widziałam, że soutache można zrobić też pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soutache jest taka techniką, że można z niego wykonać prawie wszystko:-)wystarczy trochę wyobraźni i można wyczarowac różne rzeczy jakie tylko kto chce:)

      Usuń